Що відбувалося з українськими та світовими медіа в період з 6 по 12 липня

Тут мав би бути текст про «Заборону», StopFake та Скрипіна. Його замінить гіфка.  

 

Київське Бі-бі-сі

Телеканал «Київ» та «Радіо Київ 98 FM» запустили спільний сайт Kyiv Media. Ресурс публікує контент обох мовників, а також новини столиці. Керує комунальними медіа подружжя Лященків Юрій та Наталя. 

І хоча сайт виглядає так, наче його робили в середині 2000-х, плани амбітні створити структуру із телеканалу, радіо та інтернет-ресурсу, що стане єдиною мультимедійною платформою. Лященко кажуть, що прибрали з ефіру джинсу та будуть відстоювати інтереси київської громади, не побоюючись сваритися із КМДА (яке їх фінансує).

Контент, за який ми заплатили

Як не витрачати власні кошти на рекламу? Майстер-клас від партії «Опозиційна платформа За життя». 

У першому кварталі року ОПЗЖ витратила на свою рекламу 60 мільйонів гривень із державного бюджету. Усі гроші пішли на телеканали «112 Україна», ZIK та NewsOne, що прямо чи опосередковано належать лідеру партії Віктору Медведчуку. 

Profit! Корпорація замкнутого циклу.

Доля УМХ

Групу компаній «Український Медіа Холдинг» UMH Group передали до управління Агентства з розшуку та менеджменту активів. АРМА оголосила конкурс з відбору керуючого активами УМХ. Наразі у конкурсі беруть участь шість компаній, серед яких «1+1 Інтернет» Ігоря Коломойського. Інші учасники та дедлайн конкурсу наразі невідомі. 

V Magazine у вогні

По слідах звинувачень Diet Prada головного редактора Стівена Гана у «расизмі, мізогінії та гомофобії» The New York Times взяв інтерв’ю у колишніх співробітників журналу. Вони розповіли про відчуття «одноразового використання», жорстоку поведінку Гана, а також підтвердили атмосферу «мізогінії та нерізноманіття».

Подiлитися: