Що відбувалося з українськими та світовими медіа в період з 31 серпня по 7 вересня

Бахмутський пенсіонер двічі писав під новим муралом слово «ж**а». Пророк чи просто хуліган? Деякі відповіді не лежать на поверхні.

Ребрендинг плюсів

Телеканалу 1+1 виповнилося 25 років, а 1+1 media змінила логотип та фірмовий стиль, основою яких стали квадратні модулі.

Знову скандал

Навколо конкурсу активів УМХ не вщухають суперечки. Медіа Група Україна наполягає на тому, що конкурс не відповідає нормам законодавства та його мають відмінити. ООО «1+1 Інтернет» зробила заяву, що навколо конкурсу ведеться «нечиста гра», та АРМА висунула ряд нових вимог та змінила ключові критерії конкурсу.

АРМА відкинула закиди та показала список із шести компаній, що беруть участь у конкурсі:

  1. ТОВ «Видавничий Дім Масаві»
  2. ТОВ «Комунікаційний Хаб “Економіка”»
  3. ТОВ «Сьогодні Мультімедіа»
  4. ТОВ «Об’єднана Медіа Група»
  5. ТОВ «Видавництво Український Медіа Дім»
  6. ТОВ «1+1 Інтернет»

Euronews საქართველო

Телеканал Euronews Грузія локалізувався і тепер веде мовлення грузинською цілодобово.

Радіо Свобода знову в Угорщині

Такого не було з часів Холодної війни. Радіо Свобода повідомляє, що редакція зібрана, а очолив її Гюла Чак — колишній журналіст і редактор Euronews, продюсер і угорський кореспондент BBC.

Нова фіча для паблішерів

Facebook тестує нову функцію, завдяки якій користувачі, що оформили платну підписку на медіа, автоматично будуть частіше бачити його пости в стрічці. Переходячи зі стрічки за лінком матеріалу, користувачу не потрібно буде заново авторизуватися.

Подiлитися: