Що відбувалося з українськими та світовими медіа в період з 17 по 24 серпня

9 вересня 1991 року два конкуруючих видання — TIME та Newsweek — вийшли з майже однаковими обкладинками. На них було одне й те саме фото — кривавий Ленін та мітингувальники за незалежність України. 

ДН ТСН

Сайту ТСН.ua виповнилося 12 років. Прес-служба 1+1 media повідомляє, що за даними Gemius, ТСН.ua на другому місці рейтингу новинних ЗМІ за охопленням авдиторії — у липні сайт відвідали 5,8 мільйона користувачів. За даними SimilarWeb, ТСН.ua не входить у ТОП-5. 

Керівниця проєкту ТСН.ua Світлана Панюшкіна анонсувала оновлення сайту цієї осені. 

Перестановки в ICTV

Сабіна Абляєва перейшла з позиції голови прес-служби на посаду маркетинг-директора. Піар-службою буде займатися Єлізавета Кравець. 

Суспільне.Спорт

На сайті suspilne.media з’явився розділ «Спорт». Виконавчий продюсер спортивних програм UA: Перший Микита Хорозов розповів, що в телеефірі «Суспільне спорт» обмежений часом та постійною сіткою мовлення. UA: Перший має ексклюзивні права на крупні міжнародні події, тож на сайті будуть проводити спортивні трансляції та стріми з місця подій. Наразі розділ працює в тестовому режимі. 

Алко-перевірка

Але не все так гладко у UA: Перший. Наразі мовник проходить перевірку через показ рекламного ролика алкогольного напою Marengo після 23:00. Також канал перевіряють через порушення умов ліцензії – в одному з травневих ефірів вони зменшили «частку національного аудіовізуального продукту» – тобто на три години менше показували контент, зроблений в Україні. 

Жыве Беларусь!

До національних страйків приєдналися співробітники білоруських телеканалів Белтелерадіокомпанії, СТВ и ОНТ. В ранковому ефірі Беларусь 1 не виявилося ведучих – глядачам показали порожні дивани, потім пішла трансляція архівних передач. 

Лукашенко заявив, що «свято место пусто не бывает» і запросив журналістів з Росії на роботу на білоруському телебаченні. За словами останнього диктатора Європи, роботу російських журналістів буде оплачувати сама Росія. 

А «Новая Газета» помістила на обкладинку фото гематоми учасника білоруських протестів, яка нагадує контури Республіки Білорусь. 

Розв’язка скандалу з шоу Еллен Дедженерес

В кінці липня редакцію шоу звинувачували в токсичності. У підсумку трьох виконавчих продюсерів – Еда Главіна, Кевіна Ламана та Джонатана Нормана – звільнили через сексуальні домагання та керування командою через залякування. Леман та Норман відкинули всі звинувачення. Главін залишив звільнення без коментарів. 

 

 

Подiлитися: